• (iOS) Kitchen Scramble 2: World Cook kod tanpa had semua

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod tanpa had semua ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Menikmati kemas kini baharu yang membenarkan pengalihan keluar item yang diletakkan tidak betul. Inginkan lebih banyak dunia/peringkat ditambah supaya saya boleh terus bermain.

    Kitchen Scramble 2: World Cook कैज़ुअल गेम augi

    Bagus tetapi saya rasa ada sesuatu yang diperlukan dalam apl anda

    Saya suka permainan ini tetapi tidak ada sebarang kemas kini sejak Ogos 2020 dan tiada tahap baharu dalam Banyak Bulan. Saya tertanya-tanya adakah pembangun telah meninggalkan permainan itu. Saya mahu memadamkannya tetapi mempunyai lebih 1000 berlian. Nampaknya saya mungkin tidak akan dapat menggunakannya.

    Selepas anda mencapai tahap 8 di restoran ke-2 ia ranap dan tidak membenarkan anda meneruskan. Betul ke awak tak ambil kisah dengan benda macam tu? Jangan buang masa anda orang tidak memasangnya

    Mata berganda meredam beban bunyi dengan perlahan.

    Melakukan segala-galanya untuk tidak membenarkan anda apabila. Permainan mahu anda membelanjakan wang untuk bergerak ke hadapan.

    Ia adalah permainan yang menyeronokkan yang bagus untuk ingatan dan koordinasi tangan.

    Saya suka Permainan ini tetapi saya menyelesaikan ketiga-tiga peringkat dan masih menunggu tahap keempat. Adakah kita perlu membayar untuk permainan penuh?

    Permainan adalah sangat sukar untuk dimainkan pada telefon saya, grafik adalah kecil. Sukar untuk melihat makanan untuk membuat resipi.

    Kali ketiga sekali lagi saya pergi setakat ini dan permainan ranap dan tidak akan dibuka. Bosan menyahpasang permainan dan kehilangan kemajuan dan berakhir kembali ke dunia 1. Akan menyahpasang permainan dan tidak memainkannya lagi.

    Suka berebut dapur pertama. Tidak syak lagi saya akan menyukai yang ke-2. Saya telah bermain permainan ini selama kira-kira seminggu sekarang dan saya suka grafik dan permainan keseluruhan. Permainan memasak/memori...tak boleh kalah!!

    Saya sangat suka permainan ini, tetapi untuk kali ke-2 dalam kira-kira seminggu permainan saya ranap. Saya memasuki permainan, ia menunjukkan kepada saya "ganjaran timbul" dan kemudian ia hanya ranap. Kali pertama perkara ini berlaku, saya memasang semula permainan, tetapi kemajuan saya hilang, walaupun saya telah log masuk ke Play Games. Kemudian, saya hanya bermain tahap lagi kerana hanya terdapat beberapa daripada mereka, tetapi sekarang saya benar-benar tidak akan bermula pada permulaan lagi. Harap perkara ini dapat diperbaiki. Saya akan sangat gembira untuk memberikan ulasan positif.

    Agak mudah dan menyeronokkan. Lebih baik daripada perebutan dapur pertama.

    Anda memerlukan banyak pelarasan

    Jauh lebih baik daripada permainan asal. Atas sebab tertentu pencapaian Pelanggan Kembali saya tidak berfungsi. Pasti akan terlepas pandang dan menilai 5 bintang apabila kemas kini baharu keluar dan menambah trak makanan baharu.

    Permainan yang bagus tetapi tidak bagus seperti yang pertama

    Suka permainan tetapi sudah lama menunggu untuk naik taraf untuk restoran baharu sekarang


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :